zondag 16 september 2007

Orvelte!














De hele groep waar we mee op werkweek waren, 77 kinderen, 3
1e klassen....















Ik sta ergens achteraan , kun jij mij vinden?
De rest van de foto's staan op de website van de school.

Het was prachtig in Orvelte, we hebben heel veel gedaan. We moesten ook heel veel opdrachten maken, tekeningen maken en nog veel meer. Ook hebben we veel gefietst, naar Westerbork geweest en vooral laat naar bed gegaan. We lagen niet één nacht voor half 2 in bed. Man wat was ik moe toen ik thuis kwam, ik lag om 7 uur al in bed en heb geslapen tot de volgende morgen kwart over 8.

Om 9 uur moesten we de volgende morgen al weer op school zijn om nog meer opdrachten uit te werken, maar we waren om 1 uur al weer vrij. 's Middags kwam Mark nog even langs en 's avond lag ik om 8 uur al weer in bed en heb weer zolang geslapen.

Man het was erg leuk, maar daarna kan je wel dagen slapen..... Ga nu nog even mijn huiswerk voor morgen maken....doei.... later!


See the English version

Geen opmerkingen: