woensdag 8 augustus 2007

Receiver opgehaald in Amsterdam!














Met de trein naar het Amstelstation in Amsterdam....

Vandaag kregen we bericht dat de receiver die ik bij de Mediamarkt besteld had er was. Daarom gingen Mam en ik met de trein naar Amsterdam waar Pap, die op zijn werk zat, ons bij het station opgehaald heeft en toen gingen we naar de Mediamarkt.













Het Centraal station in Amsterdam... even een tussenstop... en dan door naar het Amstelstation vlak bij Pap's werk...

Nou hij is prachtig en man wat heb ik lang moeten sparen voor ik die receiver kon kopen en nu heb ik hem. Van Pap en Mam krijg ik er een paar boxen bij voor mijn verjaardag eind van de maand.

Nou ik ga stoppen hoor, want ik ga nu echt de boel even instaleren op mijn kamer. Kan niet wachten om mijn muziek op mijn eigen stereo te horen.... zo cool man!
Later!


See the English version

Geen opmerkingen: