woensdag 15 november 2006

Effe Timmie kijken!











Na het eten altijd effe Timmie kijken.... OOoohhh...dikke buik van het eten......

Vanmiddag heb ik eerst mijn huiswerk gedaan en daarna ben ik met Niels de kranten gaan bezorgen.

Daarna ben ik met Mark en Romay nog even naar ons huis gegaan, daar hebben we even met Bo gespeeld en nog even op de computer een spelletje gedaan.

Vanavond na her eten toen ik met Pap Bo uit ging laten moesten we weer even bij Timmie gaan kijken, Bo kan het niet laten even in Timmie's hok te kijken. Dat is zo cool omdat te zien man!
Op de foto kan je goed zien dat Bo net gegeten heeft, dan is zijn buikje echt helemaal bol van het eten, maf gezicht hoor!

Ga nog even met Pap stro en hooi voor Timmie kopen...doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: