woensdag 30 maart 2005

Spreekbeurt: Vliegtuigen


Vliegtuig op de Polderbaan, foto uit het
werkstuk over vliegtuigen.

Maandag 4 april moet ik een spreekbeurt houden..... ik ga het hebben over vliegtuigen, daar ging ook mijn werkstuk over. Ik ben nu al dagen bezig met oefenen....dat valt niet mee....Soms loop ik met een mp3 speler door het huis.... mijn spreekbeurt staat daar op ingesproken. Soms lees ik een paar keer achter elkaar het werkstuk door. Het gaat al best goed... Gisteren heb ik het al helemaal echt gedaan met de plaatjes erbij. Vandaag heeft papa kopieën gemaakt van een paar kleurplaten die ik meegenomen heb uit het Aviodrome waar we vorig jaar geweest zijn. Die kan ik dan aan alle kinderen in mijn klas geven. Verder zal ik een paar van mijn modelvliegtuigjes meenemen en een paar boeken. Wil je mijn spreekbeurt bekijken? Ga dan naar de foto's hier naast en kijk bij Foto's Spreekbeurt Vliegtuigen. Daar kan je mijn werkstuk over vliegtuigen zien...

Geen opmerkingen: